Hlavný stage

Na hlavnom stage bude prezentovaný jedinečný obsah od popredných e‑commerce expertov a e-shopov. Kapacita je obmedzená a je potrebné mať zakúpený plný konferenčný lístok.

Moderátor

Gregor Mareš
Gregor Mareš

vždy pozitívne naladený rozhlasový a televízny moderátor so záľubou v oblasti vedy a moderných technológií

Program

  • 8.00 – 9.45

    Registrácia účastníkov

  • 9.55

    Otvorenie konferencie

  • 10.00

    10.35
    10.00 – 10.35 panelová diskusia

    Stratégia pre e‑shopy

    V prvej časti Michal vysvetlí, čo je (dobrá) stratégia, ako nám zjednodušuje život a umožňuje rast. Tiež nám predstaví framework Playing to Win. V druhej časti Anastasiia zodpovie otázky o tom, ako prakticky pristupujú ku stratégii v Eyerime.

    Michal Truban

    Michal Trubankonzultant Bezcyklenia.sk

    Anastasiia Pyliaieva

    Anastasiia PyliaievaHead of marketing Eyerim

  • 10.35

    11.15
    10.35 – 11.15 prednáška

    Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o robení brand kampane a nikto vám to nechcel povedať

    Ak ste niekedy rozmýšľali nad tým, že by ste radi „posilnili svoj brand”, ale po komunikácii s reklamnými agentúrami ste boli ešte viac zmätení, než na začiatku, táto prednáška je presne pre vás. Radovan, ktorý bol v minulosti creative director v Apple a tiež vymyslel Dedoles škrečky, vám povie ako sa veci majú. Bez zahmlievania. Bez vykrúcania sa. A bez reklamného bullshitu.

    Radovan Andrej Grežo

    Radovan Andrej Grežomanaging&creative director Somebody&Somebody

  • 11.15 – 11.40

    Coffee break

  • 11.40

    12.20
    11.40 – 12.20 prednáška

    Ako nastaviť značku pre podporu rastu a zefektívnenie nákladov na komunikáciu?

    GoBigname už 11 rokov pomáha majiteľom firiem a CMOs vytvárať alebo optimalizovať značky pri ich raste na zahraničné trhy. Na prednáške získate poznatky a insighty z viac ako 250 branding projektov, ale aj inšpiráciu z konkrétnych case studies našich klientov, ktorí aj vďaka nášmu riešeniu dosahujú vyššie návratnosti investícii do komunikácie.

    Tomáš Petrek

    Tomáš PetrekPartner & Managing Director GoBigname

  • 12.20

    13.05
    12.20 – 13.05 prednáška

    Prečo by ste mali automatizovať marketing?

    Ako zvládnuť mnohonásobné množstvo úloh a nezavaliť svoj marketingový tím po ukončení expanzie? Na vlastnej case study vám vysvetlíme: prečo sú marketingové procesy alfou a omegou stabilizácie, ako efektívne delegovať úlohy, aby bol čas kreatívne tvoriť a ako môže stanovenie kompetencií kompletne zmeniť náladu v tíme.

    Slavomíra Kollárová

    Slavomíra KollárováFounder & CEO INSPIO

    Lucia Hirko

    Lucia HirkoChief Marketing Officer INSPIO

  • 13.05 – 13.55

    Lunch break a zábavný kvíz s výhrami #1

    Koncom obednej prestávky budeme mať prvý zábavný kvíz cez Kahoot – aj s možnosťou vyhrať hodnotné ceny. Viac o kvízoch

  • 13.55

    14.35
    13.55 – 14.35 prednáška

    Ziskovosť a dobrý cash flow si musíte zaslúžiť – skúsenosti z konzultácií 39 e‑shopov a 300 mil. obratu

    Udržať si nohy vo finančnom suchu nemusí byť ani pri vysokých tržbách také samozrejmé. Ján Aštary vám na konkrétnych príbehoch e‑shopárov ukáže, čo všetko treba vo vašom e‑shope nastaviť a aké nástroje použiť, aby vás vaša ziskovosť nepríjemne neprekvapila a cash flow nedobehol.

    Ján Aštary

    Ján AštaryCEO & CFO Dexfinity

  • 14.35

    15.20
    14.35 – 15.20 panelová diskusia

    Praktické tipy pre expanziu na ďalšie trhy

    Na čo všetko myslieť a čo (časovo a finančne) očakávať pri expanzii na ďalšie trhy? V tomto praktickom sprievodcovi sa o svoje skúsenosti podelia zástupcovia prepravných spoločností, marketplace, prekladateľských firiem, technických riešení a ďalšie.

    Boris Chrenko

    Boris ChrenkoCEO Glocco

    Richard Kondáš

    Richard KondášSenior Performance Marketer Dexfinity

    Alexander Jančo

    Alexander JančoManaging Director Packeta Slovakia

    Simona Sumegová

    Simona SumegováSales manager Kaufland Global Marketplace

    Jakub Jarabica

    Jakub JarabicaCEO Blueweb

  • 15.20 – 15.45

    Coffee break

  • 15.45

    16.30
    15.45 – 16.30 panelová diskusia

    Tvorba e‑shopu v roku 2023 a ďalej

    Trh s e‑commerce riešeniami sa rýchlo rozvíja. Krabicové riešenia začínajú ponúkať služby na mieru a naopak. Ako sa v tom zorientovať a čo si vybrať? Zástupcovia popredných developerských firiem skúsia nájsť konsenzus ako by mal vyzerať ideálny proces tvorby e‑shopu. Vysvetlíme si aj pojmy headless, no-code/low-code a iné. A čo je vlastne „na mieru”.

    Jakub Jarabica

    Jakub JarabicaCEO Blueweb

    Ivan Cingel

    Ivan CingelCOO CreativeSites

    Ivan Šidla

    Ivan ŠidlaCEO TheShop

    Tomáš Mitana

    Tomáš MitanaCPO Shoptet

  • 16.30

    17.15
    16.30 – 17.15 panelová diskusia

    Panelová diskusia: posledné 3 roky v e‑commerce

    Covid. Vojna. Energie. Rýchly rast v desiatkach percent, následne stagnácia či poklesy. Aj to boli posledné 3 roky v e‑commerce. Ako to vnímajú zástupcovia popredných e‑shopov a e‑commerce spoločností? Čo im to dalo a čo sa pri tom naučili? Ako vnímajú aktuálnu situáciu a čo sú ich priority?

    Dalibor Cicman

    Dalibor CicmanCEO GymBeam

    Miloš Kondela

    Miloš KondelaMarketing Director Kondela

    Juraj Králik

    Juraj Králikpodnikateľ a majiteľ ZAJO

    Gabriel Gajdoš

    Gabriel GajdošHead of IT Country Slovakia Unilabs Slovensko, s. r. o.

    Alexander Jančo

    Alexander JančoManaging Director Packeta Slovakia

  • 17.15

    18.00
    17.15 – 18.00 panelová diskusia

    Dedoles: Ako sú na tom škrečky po resuscitácii?

    V panelovej diskusii Pavol Adamčák (Dexfinity) vyspovedá Jána Cifru (CEO), Jaroslava Chrapka (zakladateľa) a Daniela Gašpara (Crowdberry) o turbulentných mesiacoch v Dedolese. Nový biznis model, noví investori a strategické zmeny v riadení marketingu firmy. Príďte si vypočuť, ako riešili kľúčové míľniky príbehu Dedoles jeho hlavní aktéri.

    Pavol Adamčák

    Pavol AdamčákCMO Dexfinity

    Ján Cifra

    Ján CifraCEO Dedoles

    Jaroslav Chrapko

    Jaroslav Chrapkozakladateľ Dedoles

    Daniel Gašpar

    Daniel GašparManaging partner Crowdberry

  • 18.15

    18.45
    18.15 – 18.45 kvíz

    Zábavný kvíz s výhrami #2 – bude sa konať v Expo zóne

    Krátku pauzu medzi hlavným programom a afterparty si vyplníme druhým zábavným kvízom cez Kahoot s možnosťou vyhrať hodnotné ceny. Viac o kvízoch

  • 19.00

    2.00
    19.00 – 2.00 zábava

    Afterparty

    Konferenciu zavŕšime v hlavnej sále na afterparty. V oficiálnom programe sa môžete tešiť na ochutnávku Upterdam drinku, degustáciu pív, vín a syrov. Večer vám spríjemnia standup komik, safoxonistka, DJ a v neposlednom rade chutné jedlo a dobré nápoje. Afterparty je iba pre držiteľov plných konferenčných lístkov. Viac o afterparty

* Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Expo zóna

Na expo stage bude prezentovaný obsah od našich partnerov. Kapacita je neobmedzená, stačí sa do Expo zóny zaregistrovať. Zaregistrovať sa

Program

  • 8.00 – 9.45

    Registrácia účastníkov

  • 9.55

    Otvorenie konferencie

  • 10.00

    10.35
    10.00 – 10.35 prednáška

    GRiT: Digitalizácia firmy nie je raketová veda. Stačí začať

    Digitalizácia firmy je novodobé zaklínadlo. Dá sa pod ňu schovať hromada aktivít, ale veľa firiem si ju nedokáže predstaviť ako niečo konkrétne a zbytočne sa jej bojí. Sme veľmi malí, máme príliš špecifické procesy, nerozumieme tomu a nemáme sa s kým poradiť – to sú najčastejšie argumenty, ktorými sa bránia. Digitalizácia a automatizácia je pritom pre každého a môže vám výrazne uľahčiť rast a znížiť náklady. A začať sa dá aj malými krokmi. Príďte si vypočuť, ako začínala napríklad Pilulka alebo Alza a inšpirujte sa, aké činnosti by ste mohli automatizovať vo vašom e-shope.

    Lubomír Veselý

    Lubomír VeselýCEO GRiT

  • 10.35

    11.15
    10.35 – 11.15 prednáška

    Tatra banka: Úspech v digitále nestojí len na technológii. Tam to len začína.

    Dušan nám poodhalí, čo sa môžu malé firmy naučiť od tých veľkých. Mať „best in class“ technológie totiž zďaleka nestačí ani v e-commerce, tam to celé len začína. Dozvieme sa, prečo majú inovácie zmysel, prečo nejde len o tie technologické a akú rolu v tom celom zohráva zákaznícka skúsenosť.

    Dušan Slimák

    Dušan SlimákVedúci oddelenia nezabezpečených úverov Tatra banka

  • 11.15 – 11.40

    Coffee break

  • 11.40

    12.20
    11.40 – 12.20 prednáška

    Kaufland: Ako optimalizovať svoj výkon a začať predávať do zahraničia so službou Kaufland Global Marketplace?

    Simona sa s vami podelí o cenné postrehy a techniky, ako vyniknúť na Kaufland Global Marketplace, čo vám umožní odlíšiť sa od konkurencie a zvýšiť svoju výkonnosť pomocou rôznych prístupov. Okrem toho pôjde do detailov a poskytne niekoľko postrehov z našich trhovísk Kaufland.sk na Slovensku, Kaufland.cz v Česku a Kaufland.de v Nemecku, na ktoré môžete bezproblémovo rozšíriť svoj predajný dosah, a to všetko v rámci ekosystému Kaufland Global Marketplace. Ukážeme vám konkrétne kroky a odporúčania, ako s nami začať a ako úspešne predávať a osloviť nové cieľové skupiny.

    Simona Sumegová

    Simona SumegováSales manager Kaufland Global Marketplace

  • 12.20

    13.05
    12.20 – 13.05 prednáška

    Abra: Hľadajte informačný systém, ktorý má API, nič iné už dnes nemá zmysel

    Čo robí API Flexi jedinečným a na čo je možné ho použiť? Ukážeme si praktické príklady prepojenia, ktoré dokážu ušetriť čas a zvýšiť efektivitu vo vašej firme.

    Daniel Matějka

    Daniel MatějkaŠpecialista predaja a marketingu ABRA Flexi

  • 13.05 – 14.00

    Lunch break a zábavný kvíz s výhrami #1

    Koncom obednej prestávky budeme mať prvý zábavný kvíz cez Kahoot – aj s možnosťou vyhrať hodnotné ceny. Viac o kvízoch

  • 14.00

    14.35
    14.00 – 14.35 prednáška

    Servisbal: Ako vytvoriť baliace pracovisko pre kvalitné a rýchle balenie tovaru

    Zabaliť a odoslať tovar musí každý e-shop. Samotný obal je ale iba vrchol ľadovca. Rovnako dôležité sú aj procesy, ktoré s tým súvisia. Je to napríklad čas potrebný na zabalenie jednej zásielky a manipulácie s tovarom počas expedície. A mnoho ďalších. Poradíme, ako to všetko zvládnu efektívne a bez boľavého chrbta.

    Josef Mervart

    Josef Mervartautomatizácia balenia Servisbal Obaly s.r.o, obalový e-shop eobal.sk

  • 14.35

    15.20
    14.35 – 15.20 prednáška

    Retino a Skladon: Veľký test logistiky – aktuálny stav a štandard v e-commerce

    V najväčšej predvianočnej špičke sme spojili sily a otestovali (vratkovú) logistiku 200 stredných a veľkých e-shopov. Ako títo e-commerce hráči obstáli? Kde je ich logistický štandard, silné a slabé stránky? Od detailov z nákupného košíka cez monitoring prijatých zásielok až po vratkovú problematiku. Príďte zistiť viac a získať inšpiráciu pre vlastné podnikanie.

    Petr Boroš

    Petr BorošFounder & CEO Retino

    Tomáš Kohút

    Tomáš KohútMarketing Manager Skladon

  • 15.20 – 15.45

    Coffee break

  • 15.45

    16.45
    15.45 – 16.45 prednáška

    Daktela a Paradigma: Prínosy AI v zákazníckej podpore – Teória vs. Prax

    Fascinujúci svet umelej inteligencie a jej skutočné výhody pre zákaznícku podporu? Pozrieme sa na teoretické koncepty a praktické implementácie AI v oblasti zákazníckej podpory. Ukážeme Vám, ako AI môže zvýšiť efektivitu, zlepšiť zákaznícky zážitok a prispieť k stabilizácií na vašej zákazníckej podpore. Nechajte sa inšpirovať úspešnými prípadmi použitia a objavte budúcnosť zákazníckej podpory s AI. Pridajte sa ku nám a dozviete sa, ako premeniť teóriu na úspešnú prax v zákazníckej podpore.

    Lukáš Klacik

    Lukáš KlacikKonzultant Daktela

    Antonín Tony Pospíšil

    Antonín Tony PospíšilCEO PARADIGMA, s.r.o.

  • 16.45

    17.20
    16.45 – 17.20 prednáška

    Levosphere: Bermudský trojuholník e-commercu

    90 % e-shopov je vraj predurčených na neúspech, resp. každý druhý do 3 rokov skrachuje. To sú vyjadrenia spájajúce sa s biznisom v e-commerce svete. Prečo sa to deje a čo vie e-shopom pomôcť, aby dokázali udržateľne a dlhodobo rásť? Anka s Naďou nám prinesú pohľad do vnútra e-commerce biznisov a ukážu nám „hinty“ práce s metodológiou Biznis Marketingovej Stratégie™ a marketingovým 5P, ktoré implementovali vo viac ako 200 firmách, vrátane e-commerce.

    Anka Sabolová

    Anka Sabolováspoluzakladateľka Levosphere

    Naďa Kacera

    Naďa Kaceraspoluzakladateľka Levosphere

  • 17.20

    18.00
    17.20 – 18.00 prednáška

    MATHISON legal: Ako právne nastaviť e-shop tak, aby rástla hodnota značky?

    V čase krízy a padnutých valuácií je zásadné vedieť, ako zvyšovať hodnotu značky. Dve právne oblasti sú kľúčové – duševné vlastníctvo k brandu a zmluva s dodávateľom technológie pre e-shop.

    Eva Schin

    Eva SchinCEO MATHISON legal

  • 18.15

    18.45
    18.15 – 18.45 kvíz

    Zábavný kvíz s výhrami #2

    Pre účastníkov s Expo lístkom skončí deň druhým zábavným kvízom cez Kahoot s možnosťou vyhrať hodnotné ceny. Viac o kvízoch

Poradenská zóna

10.00 – 18.00

Súčasťou Expo zóny je aj poradenská zóna, kde 7 expertov z rôznych e‑commerce oblastí bude počas celého dňa k dispozícii na individuálne konzultácie. Viac o poradenskej zóne

Konzultanti

Oliver Majdúch
Oliver Majdúch

CEO MATHISON legal

Právne poradenstvo

  • Ako nastaviť obchodné podmienky a privacy policy.
  • Ako si právne ochrániť svoj brand.
  • Ako (právne) zvládnuť expanziu eshopu do zahraničia.
  • Ako získať investíciu a zvládnuť vyjednávania s investorom.
  • Ako nastaviť zmluvu s dodávateľom IT riešenia pre eshop.
  • Ako efektívne nastaviť GDPR eshopu.
Milan Markovič
Milan Markovič

Effectix.com / Digitálny stratég COO

Digitálny stratég

  • Ako si nastaviť komunikačnú a marketingovú stratégiu pre váš projekt.
  • Čo treba mať definované pre úspešnú značku.
  • Ako vymyslieť funkčnú kreatívu na podporu brandu.
  • Ako využiť váš e‑shop na maximum.
Michal Král
Michal Král

CEO Pricemania

Konzultant v oblasti e‑commerce

  • Ako systematicky zvyšovať ziskovosť vášho e‑shopu.
  • Práca s kľúčovými analytickými nástrojmi a porovnávačmi cien z pozície majiteľa.
  • Ako strategicky budovať organickú návštevnosť a dominovať vo vyhľadávačoch.
  • Ako vybrať a vybudovať silnú značku e‑shopu s medzinárodným potenciálom.
  • Ako si vybrať kvalitnú PPC/SEO agentúru či freelancera a ako uchopiť výber.
  • Ako uchopiť expanziu a na čo si dať pozor.
Ján Stareček
Ján Stareček

Managing Director Data on Steroids

Influencer marketing

  • Na aké ciele použiť influencerov?
  • Ako vybrať vhodných influencerov?
  • Koľko stojí spolupráca s influencerom?
  • Ako vyhodnotiť spoluprácu s influencerom?
Viliam Kanianský
Viliam Kanianský

CEO & SEO konzultant MADE It Digital

SEO konzultant

  • Ako využiť plný potenciál SEO. Ako tvoriť kvalitný obsah a linkbuilding.
  • Ako migrovať weby všetkých veľkostí.
  • Ako vyriešiť multijazyčnosť webov. Kombinovať jazyky a krajiny?
  • Technické SEO, potencionálne problémy a výzvy.
  • Lokálne SEO. Ako byť viditeľný vo vašom okolí.
  • B2B SEO a rôzne metódy a prístupy.
    Imrich Kovaľ
    Imrich Kovaľ

    CEO MERINEO, s.r.o. / MRN Media, s.r.o. / MRN Projects, s.r.o.

    Konzultant podnikateľov v e‑commerce

    • Biznis analýza inovačného potenciálu v e‑commerce.
    • Komplexné realizácie e‑commerce projektov.
    • Digitálny biznis development e‑commerce projektov.
    • Integrácia a nastavenie e‑commerce vo firmách.
    Ing. Katarína Ďurčová
    Ing. Katarína Ďurčová

    CEO AXIM

    Budovanie zamestnaneckých značiek

    • Hĺbková analýza marketingového potenciálu značiek v e‑commerce.
    • Komplexné budovanie a rozvoj e‑commerce značiek.
    • Marketingové a komunikačné e‑commerce stratégie.
    • Zavádzanie zamestnaneckej značky (employer brandingu) v e‑commerce.
    • Leadership konzultácie a mentoring pre podnikateľov v e‑commerce.