Odpovede na vaše otázky od kvalifikovaných odborníkov
Upterdam prináša poradenskú zónu v Expo zóne, ktorá je otvorená počas celého dňa. Je to ideálna možnosť ako dostať hodnotné odpovede a know‑how od skúsených odborníkov. Neformálne, komfortne a uvoľnene za jedným z tematických pultov nájdeš odpovede na svoje otázky.
Čo ťa čaká v poradenskej zóne?
One-to-one stretnutie za pultom pri káve či drinku
Osobné one-to-one stretnutia ti poskytnú možnosť zamerať sa na tvoje individuálne potreby.
Kvalifikovaný človek z fachu pripravený poradiť ti
Všetky tvoje otázky o e-commerce majú svoje odpovede, tak neváhaj! Naši konzultanti sú tu pre teba.
Diskusia na témy, ktoré sú v tvojej réžii
Tvoje diskusie, tvoj výber. Vyber si len tie témy, ktoré ti rezonujú. Aktívne rieš len tie oblasti, na ktorých ti záleží.
Konzultácie sú k dispozícii v čase 10.00 – 18.00.
Bez ohľadu na tvoje ciele v e‑commerce, naši odborníci sú tu pre teba, aby ťa podporili na tvojej ceste k dosiahnutiu toho, čo si pre seba plánuješ.
Pre zabezpečenie čo najširšieho záberu sme vybrali odborníkov, zameraných na rôzne témy.
Nižšie môžeš vybrať konzultanta, ktorý disponuje know-how práve v oblasti, ktorá ťa zaujíma. Tvoje stretnutie s ním je len pár kliknutí od teba.
Oliver Majdúch CEO MATHISON legal
Právne poradenstvo
- Ako nastaviť obchodné podmienky a privacy policy.
- Ako si právne ochrániť svoj brand.
- Ako (právne) zvládnuť expanziu eshopu do zahraničia.
- Ako získať investíciu a zvládnuť vyjednávania s investorom.
- Ako nastaviť zmluvu s dodávateľom IT riešenia pre eshop.
- Ako efektívne nastaviť GDPR eshopu.
Milan Markovič Effectix.com / Digitálny stratég COO
Digitálny stratég
- Ako si nastaviť komunikačnú a marketingovú stratégiu pre váš projekt.
- Čo treba mať definované pre úspešnú značku.
- Ako vymyslieť funkčnú kreatívu na podporu brandu.
- Ako využiť váš e‑shop na maximum.
Michal Král CEO Pricemania
Konzultant v oblasti e‑commerce
- Ako systematicky zvyšovať ziskovosť vášho e‑shopu.
- Práca s kľúčovými analytickými nástrojmi a porovnávačmi cien z pozície majiteľa.
- Ako strategicky budovať organickú návštevnosť a dominovať vo vyhľadávačoch.
- Ako vybrať a vybudovať silnú značku e‑shopu s medzinárodným potenciálom.
- Ako si vybrať kvalitnú PPC/SEO agentúru či freelancera a ako uchopiť výber.
- Ako uchopiť expanziu a na čo si dať pozor.
Ján Stareček Managing Director Data on Steroids
Influencer marketing
- Na aké ciele použiť influencerov?
- Ako vybrať vhodných influencerov?
- Koľko stojí spolupráca s influencerom?
- Ako vyhodnotiť spoluprácu s influencerom?
Viliam Kanianský CEO & SEO konzultant MADE It Digital
SEO konzultant
- Ako využiť plný potenciál SEO. Ako tvoriť kvalitný obsah a linkbuilding.
- Ako migrovať weby všetkých veľkostí.
- Ako vyriešiť multijazyčnosť webov. Kombinovať jazyky a krajiny?
- Technické SEO, potencionálne problémy a výzvy.
- Lokálne SEO. Ako byť viditeľný vo vašom okolí.
- B2B SEO a rôzne metódy a prístupy.
Imrich Kovaľ CEO MERINEO, s.r.o. / MRN Media, s.r.o. / MRN Projects, s.r.o.
Konzultant podnikateľov v e‑commerce
- Biznis analýza inovačného potenciálu v e‑commerce.
- Komplexné realizácie e‑commerce projektov.
- Digitálny biznis development e‑commerce projektov.
- Integrácia a nastavenie e‑commerce vo firmách.
Ing. Katarína Ďurčová CEO AXIM
Budovanie zamestnaneckých značiek
- Hĺbková analýza marketingového potenciálu značiek v e‑commerce.
- Komplexné budovanie a rozvoj e‑commerce značiek.
- Marketingové a komunikačné e‑commerce stratégie.
- Zavádzanie zamestnaneckej značky (employer brandingu) v e‑commerce.
- Leadership konzultácie a mentoring pre podnikateľov v e‑commerce.